Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 16 lipca 2015

Silyen

Kiedy usłyszałem, jakie mają moce, nieco się speszyłem. Pod względem umiejętności byłem najsłabszy. "Ale to nie znaczy, że bezużyteczny" pomyślałem. Ta myśl dodała mi pewności siebie, by odpowiedzieć.
- Tylko hydrokineza - odparłem.
Przez chwilę milczeliśmy. Ja analizowałem w głowie sytuację. Najpierw zajął się informacjami, które już posiadałem na temat naszej trójki. Przeglądałem w głowie wszystkie moce i zastanawiałem się, jak w razie czego moglibyśmy je połączyć, gdyby na naszej drodze stanęła owa niebezpieczna dziewczyna. W pewnym momencie zdałem sobie sprawę z ciekawej rzeczy.
- Wszyscy w jakiś sposób kontrolujemy wodę - powiedziałem na głos.
Hiroki i Seo spojrzeli na mnie. Chyba też to zauważyli. Już chciałem im coś powiedzieć, ale właśnie doszliśmy do biblioteki. Pragnąłem otworzyć drzwi, ale zatrzymałem dłoń na klamce.
- Dlaczego nie wchodzimy? - zapytali prawie jednocześnie.
- Jeśli tam jest, spłoszymy ją - odpowiedziałem.
- To, co robimy? - odezwała się Seo.
- Mamy dwa wyjścia. Możemy się rozdzielić. Każdy przeszuka wybraną przez siebie część. W ten sposób będzie zdecydowanie szybciej, ale będzie też o wiele mniej bezpiecznie. Wtedy musielibyśmy ustalić jednolity sygnał. Najlepiej po prostu krzyk - powiedziałem.
- Rozumiem, że drugie wyjście, to przeszukanie wszystkiego w jednolitej grupie - odparł Hiroki.
- Dokładnie. Które rozwiązanie wybieramy? - zapytałem.

<Hiroki bądź Seo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony