Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 23 lipca 2015

Miguel

Przez dłuższą chwilę staliśmy w bezruchu, nasłuchując i przeczesując teren przed sobą.
- Tam – szepnęła w końcu Nao, wskazując na poruszający się między drzewami cień.
- Zaczekajcie tu – mruknąłem – Sprawdzę czy to ona. Jeśli nie wrócę w ciągu pięciu minut to do mnie dołączcie.
Nie czekając na reakcje dziewczyn, wysunąłem się do przodu i cicho zbliżył do niezidentyfikowanego kształtu. W końcu dzieląca nas odległość była na tyle mała, że rozpoznałem poszukiwaną dziewczynę. Miałem ochotę od razu ją zatrzymać, ale właśnie w tym momencie skontaktowała się ze mną Liderka Magicznych, prosząc o zdanie raportu. W kilku słowach poinformowałem ją o tym, co się u nas dzieje, a ona nakazała bym trzymał się z dala od dziewczyny i wraz z grupą śledził każdy jej ruch. Powiedziała też, że zaraz dojdzie do nas jeszcze jedna osoba, po czym zerwała kontakt.
Nie spuszczałem z oka dziewczyny, podążając za nią krok w krok aż wreszcie dołączyły do mnie moje partnerki, którym szybko wyjaśniłem, co jest grane.

(Inori? Nao?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony