Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 16 lipca 2015

Silyen

Byłem akurat na zewnątrz, gdy zaczęło się całe to zamieszanie. W szkole byłem od początku, ale nie wychylałem się za bardzo. Do tej pory tylko się przyglądałem, ale teraz nie mogłem. Jak najszybciej to było możliwe dotarłem na dziedziniec. Byłem jednym z pierwszych. Może dlatego, że stałem najbliżej, gdy usłyszałem w głowie apel. Kiedy już wszyscy przyszli na wyznaczone miejsce, liderki wystąpiły na podest. Rozpoczęło się przemówienie. Wynikało z niego, że każdy z nas ma sobie dobrać po dwie osoby. Grupki powoli zaczęły się tworzyć, a ja podszedłem do jedynej wolnej. Stała tam dziewczyna o łososiowych włosach i jakiś chłopak ze wzrokiem utkwionym w podłogę.
- Cześć, jestem Silyen. Brakuje wam jednej osoby. Mogę się wprosić? - zapytałem.

<Seo, Hiroki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony