Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 16 lipca 2015

Hiroki

Jak ja nie lubię pracować w grupie... zawsze coś idzie nie tak. Ale sądząc po szybkim oglądzie na moich partnerów, nie byłem jedyny z takim podejściem do sprawy.
- To... - zacząłem. - Gdzie teraz idziemy? Jakiś plan ktoś ma? - spytałem, patrząc to na dziewczynę, to na chłopaka. O ile Seo jeszcze kojarzyłem, o tyle jego w ogóle, jeśli nie liczyć przelotnego widoku podczas wykładu profesora Nemu.
- Nie wiem, może po prostu przejdziemy się po kolei korytarzami? - podrzuciła Seo, ale miałem wrażenie, że to nie najlepszy pomysł. Nie wiem, jak inni, ale ja mogłem co najwyżej stwierdzić w razie czego, że wróg jest wkurzony i zirytować go jeszcze bardziej chlapiąc kranówką, a potem "taktycznie znikając".
- A może lepiej najpierw znajdziemy jakąś mapkę budynku? - podrzucił chłopak. - Lepiej wiedzieć, co się dzieje i dogadać z innymi, kto gdzie szuka. No i jeszcze najlepiej by było, jakbyśmy wiedzieli, jak każdy może się bronić w razie problemów - stwierdził rzeczowo. - A tak poza tym, to Silyen jestem, ale możecie mi mówić Sil.

<Seo? Sil?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony