Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

środa, 29 lipca 2015

Nao

Dobra, może moje przeczucia są błędne. Może się co do niego myliłam. Tysiące myśli kłębiło się w mojej głowie na tyle długo, że nawet nie zauważyłam, kiedy Inori zaczęła mówić. Usłyszałam tylko końcówkę jej wypowiedzi. Wychodziło na to, że teraz pora na mnie, lub Miguela. Inori-chan wysłała mi porozumiewawcze spojrzenie. Westchnęłam lekko i zaczęłam mówić.
- Nazywam się Nao Shigure. Walczę płonącymi shurikenami, oraz od niedawna sztyletem. Specjalizuję się w szybkich i dynamicznych atakach. Mam problemy z agresją, gdy ktoś mnie zdenerwuje, potrafię okładać go bez zastanowienia. Moją mocną stroną są nagłe ataki z zaskoczenia. Wydaje mi się, że to wszystko - zakończyłam i spojrzałam na Miguela.
Wychodzi na to, że zaraz będziemy mogli działać - ucieszyłam się na samom myśl o tym. Tym czasem Miguel zaczął swoje "przemówienie".
<Miguel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony