Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

Zadania

Poniższe zadania są dostosowane do rangi wykonawców i są na tyle zróżnicowane, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oczywiście można brać zadania z niższych rang, jednak trzeba pamiętać, że nie wy macie wtedy pierwszeństwo. Poza opisem w nawiasie podajemy: 
(liczbę osób do zadania;  liczbę wymaganych postów; maksymalną ilość uzyskanych punktów).
Przykładowo:
[...] (1; 3; 10) oznacza, że jest to zadanie dla jednej osoby, trzeba napisać 3 posty na jego temat i za dobre wykonanie dostajemy do 10pkt. Liczba ta może spaść, jeśli klient nie jest zadowolony z roboty, jednak nigdy poniżej połowy (w tym przypadku jest to minimum 5pkt). Jeżeli zamiast początkowej jedynki pojawi się 2-4 oznacza to, że jest to zadanie dla dwóch, do czterech osób. Prosimy się dogadywać, bo wszystkie muszą zacząć zadanie w jednym czasie. Liczba postów wymaganych jest wtedy podana dla każdego członka z osobna.
Jeżeli ktoś chce udać się na zadanie, musi najpierw zgłosić się do swojego lidera. Jako że zadania mają na celu dodanie punktów, nie wliczają się do ogólnej poniedziałkowej wyliczanki.
Polecamy sprawdzać zadania dość często, gdyż mogą się pojawiać bezpoziomowe zadania specjalne, a do nich równie specjalne nagrody!


Poziom S+:
1. Pamiętacie Hydrę Siedmiogłową? Podobno widziano ostatnio jej potomstwo, już dorosłe. Trzeba je wytropić i zabić. Ale uważajcie, podobno ogień już nie działa, trzeba znaleźć nowy sposób. (3-5, 10, 250+niespodzianka)
2. Jeden ze smoków wymordował wioskę. Mówi się, że stracił rozum, w zwziązku z czym Inkwizycja wydała polecenie zabicia bestii. Pamiętajcie, że to niezwykle inteligentne i silne stworzenia. (2 pary, 6, 150+niespodzianka)
3. Albion Eskrawe był wspaniałym Inkwizytorem... do czasu.  Coś go skłoniło do zmienienia decyzji i teraz łapie stworzenia magiczne, aby je sprzedawać na Czarnym Rynku. Trzeba go jak najszybciej złapać, uwolnić biedne ofiary i oddać pod Trybunał Magii. Żywego bądź martwego (1 para; 8, 200+wstęp do Archiwuw Inkwizycji)
4. Znaleziono poszkodowanego unipega. Zwierzę jest w stanie krytycznym, poszukujemy bardzo doświadczonych zielarzy i uzdrowicieli. (1-3, 4, 120+cenny amulet)
5. Wietrzna Dolina, jak sama nazwa wskazuje, zawsze była zawiana. Niedawno coś się jednak wydarzyło i drogocenny żywioł znikł, powodując panikę wśród zwierząt, które zostały odcięte od możliwości poruszania się. Wydział ekologiczny Inkwizycji już im pomaga w przeżyciu, ale trzeba odnaleźć przyczynę tej katastrofy i przywrócić dolinie jej wiatr. (1para, 5, 100+feniks/śnieżny feniks)

Poziom A:
1. W górach niedaleko szkoły pojawiło się stado wywern, mordujących wszystkich, którzy staną im na drodze. Potrzebna jest grupa wyćwiczonych w walce ludzi, którzy poradzą sobie z tą zgrają i przepędzą jak najdalej stąd. (3, 6, 100+jajo wywerna)
2. W oddalonym od szkoły o 300 mil Imardinie wykryto epidemię dziwnej choroby, która dziesiątkuje wręcz zamieszkującą miasto ludność. Jedynym ratunkiem dla chorych jest pewein eliksir, ale jego składniki są bardzo rzadkie i trudne do znalezienia, a tamtejsi lekarze kompletnie nie znają się na magii. Władze miasta zwróciły się o pomoc do dyrektora, a ten podzielił zadanie na kilka etapów:
Etap 1: W skład leczniczego eliksiru wchodzą przede wszystkim dziwostręt, krwawe ziele, makia bagienna oraz tynktura. Każdy z tych składników rośnie w osobnym miejscu i jest trudny do zdobycia. Potrzebna jest grupa poszukiwaczy, którzy wyruszą po owe składniki. Chętnych prosimy o zgłoszenie się do profesor Hildegardy - ona da wam listę składników z miejscami kwitnięcia i udzieli innych, potrzebnych wskazówek. (3, 10, 100+moc/broń)
Etap 2: Dopóki nie skompletuje się skadników eliksiru potrzebny jest, ktoś kto zapanuje nad chaosem w Imardinie tzn.: odseparuje zainfekowanych chorobą ludzi i zapobiegnie masowym ucieczkom z miasta, a tym samym dopilnuje by epidemia się nie rozrosła. (1,3,45+kurs uzdrawiacza)
Etap 3: Samo zebranie składników nie wystarczy bo przygotowanie eliksiru wymaga wielu godzin wytężonej pracy i to nie jednej uzdolnionej osoby. Katerina potrzebuje do pomocy dwie odpowiedzialne osoby. (2,3,50+niespodzianka) 

Poziom B:
1. Stare, opuszczone zamczysko na skraju lasu wydaje się być wręcz idealnym miejscem na powieść o duchach. Ale nie tylko. Nowy właściciel takowej posiadłości z przerażeniem stwierdził, że w jego nabytku coś grasuje. I to zupełnie realne coś. Trzeba to wytropić i albo złapać i oswoić, albo zabić. Preferowana ta pierwsza opcja. (1, 5, 50)
2. Pewien majętny bankier podpadł wiedźmie i został przemieniony w trolla. Jako że jest naszym stałym sponsorem, zbieramy składniki na eliksir, który go odczaruje. Są one naprawdę rzadkie, ale nie niemożliwe do zdobycia.  Jeśli chcecie pomóc, zgłoście się do profesora prowadzącego. (3x1, 4, 40+10 gdy wszyscy skończą)
3. Coś opętało naszego ogrodnika. Twierdzi, że widzi dodo. A może coś jednak za tym jest... sprawdzcie to. (2, 4, 44)
4. Pegazy uwielbiają wypasać się na Wietrznych Skałach, gdzie mało kto potrafi się dostać. Mają dzięki temu spokój, ale i łatwiej się mogą zgubić. Tak też się stało z ulubionym wierzchowcem Księżniczki Zelii. Znajdźcie zwierzę i przyprowadźcie do właścicielki. Tylko uwaga, jest bardzo nieufne (1, 6, 100)

Poziom C:
1. Smoki to rzadkie i pożyteczne stworzenia, ale rozjuszone potrafią narobić ogromnych kłopotów. Tak też się stało ze smokiem pilnującym wielkiej biblioteki magów gdyż tamtejszy smok, który dotąd pilnował cennego księgozbioru, teraz zaczął go niszczyć w napadzie furii. Potrzebne są osoby, które go uspokoją, najlepiej posiadające dar telepatii bo on reaguje tylko na kontakt mentalny. Oprócz tego przydałaby się osoba potrafiąca stworzyć porządną tarczę, która ochroni jeszcze nie tknięte ogniem księgi i grupa ludzi, która posprząta ten cały bałagan jaki nasz smoczek zrobił. (1-5,7,40)
2. W papierach Inkwizycji zrobił się naprawdę wielki bałagan... trzeba pomóc skrybom uporządkować materiał zalegający od kilka miesięcy. Praca skrupulatna i dość monotonna. (2, 5, 20+dostęp do Wielkiej Biblioteki Inkwizycji)

Poziom D:
1. Instytut do Badań Nad Magią poszukuje pomocy w badaniach nad symurgami. Zwierzęta są dobrze wytresowane i skore do pomocy, jednak wymagana jest chociaż podstawowa wiedza na ich temat. (1-3, 4, 15+niespodzianka)
2. Inkwizycja poszukuje młodych zdolnych do pomocy w stajniach. Oczywiście nie do zwykłych koni, a pegazów i jednorożców. Zadanie może z pozoru proste, ale uważajcie na charakterki tych zwierząt, potrafią być naprawdę złośliwe, jeśli was nie polubią. (1-2, 3, 15)
3. Zaginęła Księga Wspomnień w Wielkiej Bibliotece Inkwizycji. Nie jest niebezpieczna, ale ma dużą wartość sentymentalną. Sprawdźcie, co się z nią stało i oddajcie z powrotem na regał. Coś idealnego dla amatorów książek. (1, 6, 20+dostęp do Wielkiej Biblioteki Inkwizycji)

Poziom E:
1. Dzieciaki potrafią być naprawdę niesforne! A przy tym mają wręcz niebywały talent do wpadania w tarapaty. Tak też się stało z małą Emily, która właśnie leży w szpitalu. Trzeba dotrzymać jej towarzystwa i dyskretnie kontrolować poziom bólu i stresu dziewczynki. (1; 2; 7)
2. Firma Helege testuje swoje nowe łuki i chce poznać opinię jak największej grupy osób. Dlatego też poprosiła naszą szkołę o wysłanie kilku początkujących łuczników. Liczymy na duże zainteresowanie i pomoc firmie, którą tak uwielbia nasz dyrektor. SKOŃCZONE
3. Nasze konie podczas ostatniej burzy pouciekały. Szczęśliwie udało je się znaleźć, ale w dalszym ciągu potrzebne jest leczenie. Czeka na was osiem spanikowanych zwierząt, dużo szczęścia życzę! (2-3; 2;8)
4. Podczas przygotowań pleneru do kręcenia filmu "Biały rycerz" osunęła się ścianka kanionu, przysłaniając piękny plac. Liczymy na waszą pomoc, jakkolwiek możecie. Acha, szef ekipy monterów wie co nieco o magii, więc nie musicie się obawiać jego reakcji ;P (3-6; 5; 20)
5. Niektórym naprawdę pomylił się świat realny z kinowym! Pan Pemberthon zakochał się w serii o Jamesie Bondzie, w związku z czym poszukuje kogoś, zgodzi się go śledzić przez najbliższy tydzień. Oczywiście tak, żeby on o tym nie wiedział. Sensu to nie ma, ale płaci naprawdę dobrze, a może wreszcie dowiemy się, o co chodzi. (1; 7; 21) ZAJĘTE
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/5c/36/3f/5c363f4811a64d7e9cf0a800d798719d.jpg6. Dlaczego te futrzaki są takie niezorganizowane?! Niech was nie zmyli ich słodki wygląd, te futrzaste kulki strasznie trudno jest czegokolwiek nauczyć. Główny hodowca-eksporter obiecał, że jeśli ktoś wytrzyma z nimi cały dzień i pomoże mu w opiece, dostanie w nagrodę małego futrzaka, którego wybierze mu właściciel. Śpieszcie się, nie wiadomo, kiedy się rozmyśli (dowolna, 2, 3+futrzak). ZAJĘTE
7. Inkwizycja szuka osób do doglądania kwater gości podczas dorocznego Zlotu Powietrznych Harleyowców. Zadanie dość proste, ale może być uciążliwe. (1, 3, 8)
8. Pani Hgrann przyjechała wraz ze swoim szczeniakiem cerbera - Milady odwiedzić naszą szkołę. Trzeba się zająć tym wybrednym psiakiem podczas jej obecności. Tylko lepiej nie podpadnijcie damie! (1, 4, 12)
9. Myszy, chomiki i kredy wymiękają przy tych stworzonkach. W mieście Alvere zalęgły się chochliki. Nie są groźne, ale skutecznie utrudniają życie mieszkańców swoimi psotami. Postarajcie się je przepędzić nie robiąc im krzywdy. W końcu za zabicie chochlika czeka siedem lat nieszczęścia. (2-3, 2, 5)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony