Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 16 lipca 2015

Miguel

- Widzę, że panienka mnie nie poznała - zakpiłem z szelmowskim uśmiechem - Muguel do usług - skłoniłem się dwornie. 
Początkowo dziewczyna patrzyła na mnie z błędnym wzrokiem i z lekka głupią miną, a jej koleżanka, Nao, widząc to, dusiła się ze śmiechu. W końcu Inori skojarzyła mnie z wczorajszym treningiem, a na jej twarzy pojawił się delikatny uśmiech. 
- Dobra dobra, mój błąd - mruknęła - Ale już przestań się popisywać i chodźmy na ten patrol. 
- Panie przodem - zgodziłem się, wskazując im miejsce gdzie najlepiej było zacząć. 
Dziewczyny ruszyły przed siebie, a ja trzymałem się nieco z tyłu by je zabezpieczać. Na początku wszyscy milczeliśmy, ale gdy Inori spostrzegła, że zostałem z tyłu zaczęła coś szeptać Nao do ucha, a po chwili obie zachichotały, posyłając znaczące spojrzenia w moją stronę. 
Udałem, że tego nie zauważyłem, ale musiałem przez to przysłonić dłonią usta, na których mimowolnie wykwitł szeroki uśmiech. 

<Inori? Nao? Co to za ploteczki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony