Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

środa, 15 lipca 2015

Rias

Poznanie pierwszego ucznia ze szkoły nie było tak przyjemne, jak myślałam, ponieważ nie dawał mi nic powiedzieć. Nie sądziłam, że znalezienie przyjaciół w tej szkole sprawi mi tyle trudności. Próbując odejść od poznanej osoby powędrowałam po cichutku do najbliższej sali. Weszłam do środka i zamknęłam drzwi. Gdy wreszcie zostałam sama, postanowiłam skontaktować się z rodziną. Użyłam swych mocy i wypowiedziałam zaklęcie, które brzmiało tak : "Otwórzcie się bramy piekła i pozwólcie mi skontaktować się samym Lucyferem". Gdy wypowiedziałam zaklęcie, skontaktowałam się z rodziną i mogłam opowiedzieć o całym dniu. Po kilku godzinach rozmowy pożegnałam się i zamknęłam wrota innym zaklęciem, które brzmiało "Zamknijcie się piekielne wrota z księżniczki prośby". Gdy wrota zostały zamknięte, podeszłam do drzwi i chciałam wyjść z sali. Niestety, otwierając je niechcący kogoś uderzyłam.
<Keith ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony