Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

wtorek, 14 lipca 2015

Hiroki

Historia, którą mi pokrótce opowiedział nieznajomy była na tyle absurdalna, że gdyby nie zupełna powaga, uznałbym, że jest to próba wyśmiania mnie.
- To...co zamierzasz teraz zrobić? - spytałem delikatnie, starając się zignorować burczenie w brzuchu chłopaka.
- W sumie, to nie mam pojęcia, co mógłbym zrobić - wetchnął zrezygnowany. I co JA teraz mam zrobić, co? Na szczęście niedługo byliśmy sami, bo wkrótce pojawiła się Katia w asyście Miguela. Ganimedes na jej widok chciał wstać i tym razem nie udało mi się zupełnie go powstrzymać.
- Jestem tak szybko, jak mogłem. A Rengiku właśnie robi sobie szybką powtórkę ze starorzymskich tortur - oznajmił blondyn, podchodząc do mnie.
- To co tu się stało? - spytała rzeczow Katia, a ja popatrzyłem na siedzącego blondyna.

<Katia, Migi, Ganimedes?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony