Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

środa, 15 lipca 2015

Nathaniel

- Gdybyś patrzyła chociaż przed siebie, to byś zauważyła - powiedziałem znudzonym tonem.
- Po prostu pięknie tu i... - nie dałem jej dokończyć, jakoś niezbyt interesowało mnie, jak bardzo jej się tu podoba, itd. Pewnie mogła by się rozgadać, ale nie miałem ochoty tego słuchać.
- To jakoś specjalnie nie zwalnia cię od chociaż częściowego patrzenia przed siebie - dziewczyna chciała coś powiedzieć, ale tym razem przerwał jej głos liderki Magicznych. Bez żadnych zbędnych komentarzy oboje ruszyliśmy na dziedziniec. W czasie drogi zgubiłem gdzieś tamtą dziewczynę, niezbyt mnie to obchodziło. W końcu dotarłem na dziedziniec. Wszyscy czekali, niektórzy spokojnie stali, inni trochę zniecierpliwieni. Ciekawe, co się stało, że tak wszystkich zwołali. Stanąłem gdzieś z boku i czekałem jak reszta. W końcu liderki wyszły i zaczęły przemówienie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony