Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 16 lipca 2015

Seo


Nasza grupa była dość specyficzna. Miałam wrażenie, że będzie nam ciężko się dogadać. Zaczęliśmy wymieniać się pomysłami. Wyszło na to, że najlepszy podsunął Sil, a mianowicie znalezienie mapy budynku, no i dogadanie się z innymi w kwestiach szukania. Gdy całe zamieszanie jako tako minęło, zaczęliśmy dopytywać się innych o miejsca, w jakich będą szukać. Wyszło na to, że nikt nie ma zamiaru wejść do biblioteki. 
- W takim razie już wiemy gdzie szukać - stwierdziłam pośpiesznie - A właśnie, proszę - powiedziałam, podając Silowi mapkę budynku - Gdy tak chodziliśmy, pomyślałam, że skorzystam z okazji i sprawdzę czy gdzieś nie znajdę czegoś, co może nam pomóc -
Chłopak przyjął mapę, bez słowa. Ruszyliśmy w kierunku biblioteki, po drodze omawiając strategię.
- Zacznijmy od tego, jakie macie moce? - spytał Sil.
- Ja telekinezę, elektrokinezę i hydrokinezę - odpowiedziałam.
- Ja natomiast kontrolowanie wody, taniec cienia i wyczuwanie emocji innych - powiedział Hiroki.
Spojrzałam pytająco na Silyena. 
<Silyen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony