Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

sobota, 25 lipca 2015

Sayuri

- Kto powiedział, że chcę być z Tobą w tej grupie poszukiwawczej...? Nie pamiętam, abym się na to zgadzała... - mruknęłam. 
W sumie, Caspair był jedyną osobą, z którą rozmawiałam dłużej niż dwadzieścia minut. Jednakże odpowiedzi na me zażalenie nie usłyszałam. Zignorował to pytanie. Spoglądałam to na Caspaira, to na Thorne, ale obaj wciąż milczeli. Z uporem maniaka szukałam jakiegokolwiek znaku, który oznaczałby tyle, co "idziemy". 
Najchętniej wróciłabym do lasu, oparła się o drzewo i zasnęła, słuchając ptaków. A potem, już wieczorem, moje oko cieszyłby widok jasnego księżyca. Słuchałabym wiatru i żartowała z chmurami. 
Uśmiechnęłam się szeroko na tę myśl. Tymczasem Caspair i Thorne wciąż milczeli. Ciekawiło mnie, o czym teraz myślą. Zaczynała mnie męczyć owa cisza.
- Słyszysz? - powiedziałam po chwili namysłu do Thorne.
- Tak, nie jestem głuchy - odparł oschle.
- To może odpowiesz na zadane pytanie? - warknęłam. 
Dlaczego ja mam być miła kiedy on mnie tak traktuje?

<Thorne?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony