Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

sobota, 8 sierpnia 2015

Rias

Dziewczyny wysłuchawszy mnie do końca, zgodziły się wykonać wiezienie zwanie ,,klatką motyli’’ dla opętanej dziewczyny .Cieszyło mnie to ponieważ niewielu ludzi chce ochronić demona tylko je zabić .Gdy wszystkie byłyśmy gotowe i chciałyśmy już zabrać się do pracy, Sayuri powiedziała…
- Poczekaj chwilkę… - zaczęła - Jak mamy ją zrobić? Jak ta klatka ma wyglądać? Potrzebujemy chyba jakiegoś bardziej rozwiniętego planu...
- Masz racje… potrzebujemy planu więc słuchajcie. - zaczęłam, przejmując dowodzenie - Przygotowanie więzienia nie będzie tak łatwe ponieważ potrzebujemy 3 przedmiotów żeby je wykonać.
- Jakich? - zapytała Kitsune
- No…. magicznych lin pewnego niebieskowłosego chłopaka, magicznych kamieni w kształcie motyli liderki i zapieczętowanego zaklęcia - wyjaśniłam
- Ok… Ja mogę załatwić liny od Izayi - zaoferowała z uśmiechem Sayuri
- To ja poproszę Katię o pożyczenie magicznych kamieni – dopowiedziała Kitsune
- Dobrze - zgodziłam się - W takim razie ja poszukam zapieczętowanego zaklęcia…- powiedziałam - Gdy będziemy już je mieć to spotykamy się w sali ziołolecznictwa bo najlepiej się nadaje na nasze więzienie - dodałam na koniec. 
Dziewczyny się zgodziły więc szybko rozdzieliłyśmy się żeby znaleźć przedmioty do wykonania więzienia.

(Sayuri?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony