Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 6 sierpnia 2015

Inori

Jakieś propozycje w jaki sposób możemy ją ubezwłasnowolnić? Izaya zadając takie pytanie, oczekiwał jednej a porządnej propozycji. Nao i Miguel myśleli nad tym, a ja po krótkim czasie wpadłam na pomysł.
- To ja mam jeden pomysł. - powiedziałam nieśmiało.
- Słucham jaki? - zapytał się Izaya. Chwyciłam pobliski patyk i zaczęłam rysować.
- My jesteśmy tutaj czyli kółko, a ta linia to mur za którym się chowamy. Naszym celem jest X, czyli ona- wskazałam na dziewczynę. Nao zajdzie od prawej strony i zacznie jako pierwsza atakować, natomiast Miguel wyskoczy z lewej i pomoże Nao. To oni będą musieli zrobić tak, aby ją czymś zając i lekko obezwładnić. A do tego przydadzą nam sie sztylety Nao, które będą zamoczone w tej oto truciźnie.- wyjęłam z kieszeni małą fiolkę z trucizną. No i wreszcie Izaya to ty zwiążesz ją. Powinno iść wszystko według planu, ale na wszelki wypadek będę was obserwować i pomogę. Co wy na taki plan?- zapytałam się.

<Izaya? Miguel? Nao?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony