Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

sobota, 1 sierpnia 2015

Rias

Użycie wielu demonicznych zaklęć demonicznych w tym świecie odebrało mi energię życiową więc upadłam, upuszczając książkę na ziemię, robiąc hałas. Słysząc to, znajdujący się w bibliotece z towarzyszami chłopak, podszedł do mnie zaniepokojony. Uprzejmie zapytał czy wszystko w porządku a ja troszeczkę się bałam odpowiedzieć ponieważ sądziłam że znów powtórzy się akcja sprzed paru minut. Lecz po kilku minutach milczenia, zobaczyłam, że chłopak był bardzo miły więc odważyłam się odezwać i przedstawić. Chłopak, słysząc moje imię, również się przedstawił ze swymi towarzyszami i zapytał:
- Co cię tu sprowadza? Nie powinnaś być teraz z jedną z grup?
-Chciałam odpocząć ponieważ zostałam zaakatowana przez waszą rasę....-odpowiedziałam na pierwsze pytanie - jedną z grup...? Nie wiem... Jestem tu nowa i przybyłam dziś do tej szkoły...-opowiedziałam na drugie pytanie.

(Silyen?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony