Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

niedziela, 2 sierpnia 2015

Rias

Chciałam tylko zrozumieć ludzi i obserwować piękne zjawiska natury. Czy to tak wiele? Oczywiście, że nie, więc dlaczego traktowali mnie tak źle tamci ludzie?! Czy w będziecie inni? Te pytań ciągle szumiały mi w głowie dlatego znów milczałam i słuchałam Silyena. Dużo się wtedy dowiedziałam od niego aż nagle usłyszeliśmy komunikat więc przerwaliśmy naszą rozmowę. Wstaliśmy z ziemi i wyruszyliśmy do kafeterii. Gdy tam dotarliśmy był tam tak wielki tłum że było trudno się przedostać, ale jakoś się udało i mogliśmy wysłuchać nowych informacji o zagrożeniu.

(Silyen?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony