Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

czwartek, 6 sierpnia 2015

Miguel

Nie mogłem uwierzyć w to, co słyszałem! Czy oni naprawdę myśleli, że mamy jakąkolwiek szansę na złapanie tej dziewczyny?! Przecież skoro została opętana przez demona to może posiadać niewyobrażalną moc i wyzabijać nas w kilka minut! Czemu Izaya zaproponował coś takiego? Czy nie zdaje sobie sprawy z ryzyka….? Nigdy nie byłem tchórzem, ale nie zamierzałem też rzucić nas na pastwę nieznanego bez przygotowania toteż wtrąciłem się, zanim ktoś zareagował na plan przedstawiony przez Inori.
- Może zanim zaczniemy działać skonsultujemy się z centrum dowodzenia? – zasugerowałem, wiedząc, że jeśli otwarcie i zbyt gwałtownie wyłożę swoje racje to Izaya i dziewczyny mogą zrobić mi na przekór.
- A jak chcesz to zrobić? – zapytała Inori
- Rozdzielając się – wyjaśniłem – Jest nas czworo, więc możemy się podzielić na pary, bo tak będzie bezpieczniej. Powiedzmy, że Inori i Izaya tu zostaną i dalej będą śledzić młodą, a ja i Nao pójdziemy przedstawić liderkom nasz plan i dopytać o szczegóły dotyczące mocy tej małej.
- Niech będzie – przytaknęła Nao, która chyba podzielała moje obawy – Chodźmy i załatwmy to jak najszybciej.
Mimo, że Inori i Izaya nie wyglądali na zachwyconych pociągnąłem swoją tymczasową parę w głąb lasu. Biegliśmy jak najszybciej się dało, bo oboje baliśmy się, że pozostała dwójka może coś przedsięwziąć na własną rękę. Na szczęście nie musieliśmy dotrzeć aż do szkoły, bo na skraju lasu zamajaczyła nam znajoma sylwetka liderki Walecznych, rozmawiającej z jakimś chłopakiem.

(Rengiku?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony