Wakacje

Obecnie na wakacjach są:
Aszer
Sayuri
Nathaniel
Caspair
Proszę nie angażować powyższych osób w fabułę, bo i tak nie odpiszą do czasu powrotu. Lista aktualizowana przy zgłoszeniu wyjazdu (należy wtedy pozamykać wątki tak, żeby nikogo nie blokować), wypis wraz z pierwszym powakacyjnym postem.

wtorek, 30 czerwca 2015

Seo

Jedno jest pewne - ta dziewczyna mnie nie lubi. Szkoda, bardzo chciałabym dowiedzieć się o niej więcej, ale nie mam pomysłu, jak ją do siebie przekonać. Zresztą jak tylko z nią rozmawiam to od razu się peszę. Budzi respekt i wydaje się być wyjątkowo chłodna myślałam, idąc w kierunku, który wskazała mi nieznajoma. Zaczęłam sobie uświadamiać, że może być ciężej niż sądziłam. Co ja sobie wyobrażałam? Ciężko jest mi przemóc swoją nieśmiałość, więc raczej prędko nikogo nie poznam. No cóż, trzeba grać kartami, jakie się ma, myślałam, przemierzając korytarz. Światło słoneczne wpadało oknami i tworzyło bardzo przyjemny nastrój. Skupiłam się na pięknym rozłożeniu światła i cienia na tyle mocno, że na kogoś wpadłam. Szybko skłoniłam się, jak to miałam w zwyczaju.
- B-bardzo przepraszam... - powiedziałam półgłosem.

(Ktoś?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony